woensdag 27 april 2011

Update Koninginnendag en stash enz.

Heej iedereen, de haul is niet online gekomen omdat jullie mijn stash nog niet hadden gezien.
Ik had wel een keer een filmpje hiervoor gemaakt alleen deze kon ik niet plaatsen, en heb ik nu dus niet meer:(.
Maar ik heb aanstaande vrijdag een week vrij, dus dan krijgen jullie zeker 2 berichten.
Waarschijnlijk komt er ook nog een tutorial voor Koninginnendag online, omdat ik waarschijnlijk mijn nagels ga doen. Wat gaan jullie trouwens doen op Koniginnedag? Ik ga samen met mijn broertje en moeder op de markt staan, en misschien nagels lakken van mensen:D Mijn stash komt ook nog een keer online, want ik heb pas fotos gemaakt. Ik wens jullie in ieder geval een leuke Koninginnendag:D en een fijne vakantie.
xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten