zondag 10 april 2011

Leuke Blogs

Dit is ook weer een bericht van mijn oude blog, en het bericht wat hierna komt ook:D
Hey,


dit zijn de blogs die ik volg. Hieronder kan je wat meer erover lezen, en evt. de blogs bezoeken.
Deze meiden hebben ook allemaal een yt- account.

Mariska heeft pas weer een nieuwe gemaakt omdat ze het toch wel makkelijk vond. Mariska is misschien nog niet zo heel bekend maar voor haar leeftijd zijn de berichten die ze plaatst super goed:)
Check hier Mariska's blog: www.womanlovesbeauty.blogspot.com/

Een wat bekendere is Vera, haar ken je waarschijnlijk wel.
Ze heeft inmiddels haar werk ervan gemaakt, super leuk dus.
Hier stelt Vera zich voor:

'Hoi! Mijn naam is Vera Camilla en ik ben de eigenaresse van deze beautyblog. Ik post hier dagelijks artikelen over beauty, fashion of lifestyle.
Ik schrijf reviews, maak 2 keer per week een filmpje en vertel over nieuwe producten.'
Check hier Vera's site:
www.veracamilla.nl

En natuurlijk niet te vergeten Teske, ik denk toch wel dat zij mijn favoriet is omdat ze ook over lifestyle praat. Anderen doen dat ook wel maar ja, ik vind toch wel dat zij iets anders heeft dan de andere bloggers:)
Teske vlogt ook dus zoek maar eens op yt: mylovebuglife.
Dit is Teske's site: www.Teskuh.nl

Ik heb al eerder verteld over Serena,
Over haar heb ik eigenlijk niet zoveel te vertellen, alleen dt ze super leuke en ook veel berichten plaatst:)
Check hier haar blog: www.beautylab.nl

Door Serena leerde ik ook haar zusjes 'kennen', Tara en Larissa.
Ik denk dat zij ook wel bij mijn favorieten horen, omdat ze een heel aparte stijl hebben.
Dat vind ik ook zo leuk, ze dragen ook gewone basic dingen maar ook wel dingen van hun eigen stijl.
Dit is de blog van de zusjes van Serena (Tara en Larissa):
http://kittehscupcakes.blogspot.com/

Verder heb ik niet echt ander blogs die ik echt volg.
Ik hoop dat jullie nu ook weer wat nieuwe bloggers hebben 'ontdekt'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten