maandag 11 april 2011

Grappige auto Schoenen

Je vind ze in alle maten, kleuren en smaken: schoenen.
Hier laat ik jullie een paar grappige auto schoenen zien. Misschien ga ik nog wel een keer een bericht posten over andere soorten schoenen. Maar nu eerst de weg op:)
Als eerste een stel rode auto schoentjes:
Ik weet niet hoor, maar ik vind dit wel heel lelijke schoenen.Voor een klein kindje is dit wel super schattig, maarja misschien zijn ze ook voor kleine kinderen:P 
Als tweede heb ik een stel blauwe pumps gevonden:

Dit gaat al de betere kant op. Zelf zou ik zoiets nooit dragen, maar het is wel leuk als je bijvoorbeeld taxi chauffeur bent ofzo:D De kleur vind ik trouwens afschuwelijk!



























Deze schoenen vind ik dan nog het leukste! Ze zijn echt helemaal nagemaakt van een auto. Achter nog een lamp. Super gaaf!

xxxLiveLifeFashionableBaby

Geen opmerkingen:

Een reactie posten