zaterdag 9 april 2011

Gaga's shoes

Lady gaga is een trendsetter, volgens veel mensen. Daarom heb ik eens gegoogelt naar haar schoenen.

Haha, dit vind ik wel een grappig idee. Alleen ze lijken me alles behalve confortabel.
En de schoenen doen me een beetje denken aan kreeft.
Ik vind het wel weer leuk bij haar outfit passen.


Whoow! Wat knap dat ze niet haar enkel verzwikt. Deze schoenen vind ik heel lelijk.
Net een stel rubberen sokken.


Deze vind ik dan wel weer leuk. Die veters geven het een slordig en vintage achtig effect.
Aleen van mij mochten de schoenen qua kleur wat donkerder.


Sorry hoor, maar dit vind ik gewoon ranzig en zielig. Dat gaat toch na een tijdje super erg stinken?!
En dat touw erom heen maakt het helemaal lelijk. Net ofdat ze van de slager afkomt en er iets is blijven zitten. Stel je voor: Je dochter is mega fan van lady gaga. En ze gaat naar een concert van haar, met jou.
Ze is vegetarisch, ziet ze haar idool aankomen helemaal gekleed in vlees. Fijn dan:P


Deze zijn wel leuk. Aleen wat zijn die hakken spits zeg! Ik vind het
wel grappig dat het net lijkt of de schoenen nat zijn, doordat ze zo glimmen.
Verder past het wel erg goed bij de look, ze doen me trouwens denken
aan kokosnoten.


Deze vind ik ook weer erg gaaf. En alweer pas het goed bij haar
outfit. De veters maken het weer mooi af.

En om alweer mijn eerste artikel af te sluiten, heb ik hier echte lady gaga vans.
Iemand maakt ze, kijk maar op de site die erbij staat op de foto.
Erg leuk en creatief idee. Ik zou het liefst deze dragen, die lijken me wel het lekkerste
zitten namelijk:P
bbee shoes lady gaga telephone vans 5 Lady Gaga Telephone Custom Vans Shoes by Bbee

xxxLiveLifeFashionableBaby

Geen opmerkingen:

Een reactie posten