zondag 10 april 2011

Review: CATRICE back to black 320

Ik ben met twee vriendinnen gaan winkelen, toen zijn we ook naar de kruidvat gegaan. En natuurlijk kon ik het weer niet laten om een lakje te kopen. Ik hoorde en zag dat veel beautybloggers nagellak van CATRICE hadden en er tevreden over waren. Aangezien ik altijd essence koop, en het niet zo'n goeie vind omdat de lak eraf bladert, dacht ik: Laat ik eens CATRICE kopen. Ik vond dit de mooiste kleur door de subtiele glitters die erin zitten. Ik ging thuis meteen aan de slag met mijn nagels, en het viel toch wel tegen. Want ik had verwacht dat het heel goed dekte. Maar eerlijk gezecht vind ik dat essence nog beter dekt dan deze lak! Ik vond het pas mooi zitten na drie lagen terwijl ik bij essence al klaar ben na 1 a 2 lagen. Ik vind trouwens de naam heel cliché. Want er is van bourjois ook een lak die zo heet. Hieronder nog een tabel om alles kort samen te vatten, en een paar foto's.
Naam: Back to Black
Merk: CATRICE
Kleurnummer: 320
Prijs: 2,50
Winkel: Kruidvat
Resultaat: Mooie kleur, valt anders uit dan het eruit ziet. Dekt niet zo goed. Maar als je het niet erg vind om 3 lagen te lakken is het wel een leuk lakje voor je verzameling!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten